Jouw groeipartner
in e-mailmarketing
Versterk je merk met treffende nieuwsbrieven. Reken op Winger Agency voor e-mails met impact.
Ons e-mailmarketing team:
– stelt een contentagenda voor je nieuwsbrief op
– schrijft inspirerende copy voor je doelgroep
– maakt e-mailsjablonen die in het oog springen
– beheert je databases, segmenteert en target
– verstuurt je nieuwsbrief op weldoordachte tijdstippen
– rapporteert, evalueert en optimaliseert je resultaten
5 stappen voor succesvolle e-mailmarketing
Voor we op de befaamde Mailchimp-verzendknop klikken, doorlopen we 5 stappen:
- Strategie: we bekijken welke conversiedoelen jij wil behalen
- Lijsten: we segmenteren je contacten op basis van taal, interesses, …
- Ontwerp: we maken een aantrekkelijke template in je huisstijl
- Content: we bekijken met welke inhoud we je doelgroep optimaal activeren
- CTA’s: we leggen activerende call to actions vast
LinkedIn newsletter? Dat kan ook!
Wil je naast een Mailchimp-nieuwsbrief ook een versie voor op LinkedIn? Dan ben je bij Winger Agency absoluut aan het juiste adres. Wij nemen je al het werk uit handen: we maken een prikkelende LinkedIn newsletter en versturen die naar je volgers vanuit jouw bedrijfspagina. Zo bouw je ook op LinkedIn een sterke reputatie en merkbekendheid op.
Jouw succes is onze missie
Tom Baeten: ‘Bij Winger Agency geloven we sterk in de kracht van content, of het nu om je nieuwsbrief, je website of je LinkedIn-copy gaat. Wie ons content team inschakelt, boekt professionele vooruitgang, dat is onze belofte. Beschouw ons gerust als je partner in professionele groei.’
Overtuigd om te investeren in e-mailmarketing?
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
Dé LinkedIn trends voor 2024
Nu 2024 voor de deur staat, kunnen we op basis van het voorgaande jaar concluderen dat het landschap van LinkedIn dynamischer is dan ooit. De nieuwe features vlogen ons het voorbije jaar weer om de oren. Sommige functies werden afgevoerd naar het ‘feature kerkhof’....
Blog je autoriteit omhoog, met LinkedIn-artikelen
‘Ja maar, levert een LinkedIn-artikel wel bereik op?’, vragen de deelnemers van mijn opleidingen wel eens. Een terechte vraag, want met ‘gewone’ bijdragen lijk je meer reacties te scoren. Toch zijn er goede redenen om regelmatig een long-read te plaatsen....
LinkedIn, het professionele Facebook?
Ik hoor de opmerking regelmatig in mijn opleidingen opduiken: “LinkedIn begint hoe langer hoe meer op Facebook te gelijken. Mensen delen er ongegeneerd hun lief en leed, waardoor het platform alsmaar minder zakelijk wordt.” Is dat zo, wat vindt LinkedIn daar zelf...