Jouw groeipartner
in e-mailmarketing
Versterk je merk met treffende nieuwsbrieven. Reken op Winger Agency voor e-mails met impact.
Ons e-mailmarketing team:
– stelt een contentagenda voor je nieuwsbrief op
– schrijft inspirerende copy voor je doelgroep
– maakt e-mailsjablonen die in het oog springen
– beheert je databases, segmenteert en target
– verstuurt je nieuwsbrief op weldoordachte tijdstippen
– rapporteert, evalueert en optimaliseert je resultaten
5 stappen voor succesvolle e-mailmarketing
Voor we op de befaamde Mailchimp-verzendknop klikken, doorlopen we 5 stappen:
- Strategie: we bekijken welke conversiedoelen jij wil behalen
- Lijsten: we segmenteren je contacten op basis van taal, interesses, …
- Ontwerp: we maken een aantrekkelijke template in je huisstijl
- Content: we bekijken met welke inhoud we je doelgroep optimaal activeren
- CTA’s: we leggen activerende call to actions vast
LinkedIn® newsletter? Dat kan ook!
Wil je naast een Mailchimp-nieuwsbrief ook een versie voor op LinkedIn®? Dan ben je bij Winger Agency absoluut aan het juiste adres. Wij nemen je al het werk uit handen: we maken een prikkelende LinkedIn® newsletter en versturen die naar je volgers vanuit jouw bedrijfspagina. Zo bouw je ook op LinkedIn® een sterke reputatie en merkbekendheid op.
Jouw succes is onze missie
Tom Baeten: ‘Bij Winger Agency geloven we sterk in de kracht van content, of het nu om je nieuwsbrief, je website of je LinkedIn®-copy gaat. Wie ons content team inschakelt, boekt professionele vooruitgang, dat is onze belofte. Beschouw ons gerust als je partner in professionele groei.’
Overtuigd om te investeren in e-mailmarketing?
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
Return on Relationships (RoR): Hoe sterke relaties jouw marketingstrategie versterken
Laatst postte ik op LinkedIn® de inhoud van een gesprek met een CEO en een Marketing Manager over de Return on Relationships (RoR). Je kan de post hier vinden. De vraag die centraal stond: "Hoe toon je aan dat marketing niet alleen omzet genereert, maar ook duurzame...
Zo maak je posts die je volgers wél lezen
Je staart naar een leeg scherm, de cursor knippert ongeduldig, en je hoofd is net zo leeg als die LinkedIn®-post waar je aan moet beginnen. Been there, done that! Geen stress – na dit artikel wordt schrijven niet alleen makkelijker, maar ook een stuk leuker… De basis:...
Scrollstoppers op LinkedIn®. Hoe je de scroller halt laat houden bij jouw post.
Slechts 1% van de 1 miljard LinkedIn® leden post wekelijks. Dit wil zeggen dat er wereldwijd 1 miljoen posts per week in de LinkedIn® tijdslijn verschijnen. Het is desondanks een constante strijd om de aandacht van de scroller te winnen. Al na enkele seconden scrollen,...