Onze missie
Bij Winger Academy helpen we professionals en bedrijven om strategisch en impactvol aanwezig te zijn op LinkedIn® en in hun bredere digitale marketingaanpak.
We geloven dat échte connecties en authentieke communicatie de sleutel zijn tot succes. Daarom geven we niet zomaar LinkedIn®-trainingen of strategisch advies, wij bouwen samen met onze klanten aan een duurzaam en effectief digitaal ecosysteem.
Door middel van opleidingen, strategische begeleiding en hands-on ondersteuning zorgen we ervoor dat onze klanten niet alleen zichtbaar zijn, maar ook herkend en gewaardeerd worden in hun markt.
We helpen sales-, marketing- en recruitmentteams, maar even goed ondernemers en C-level professionals, om LinkedIn® en andere digitale kanalen in te zetten als een krachtig instrument voor branding, business development en thought leadership.
Bij alles wat we doen, zetten we in op kwaliteit boven kwantiteit, realistische verwachtingen en een aanpak die écht werkt, zonder shortcuts, zonder fake engagement, zonder massale ‘copy-paste’-strategieën.
Meet team Winger












Will-E Wingbot
Wingbot

Musti
Office cat
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
Waarom je LinkedIn®-algoritmestudies met een korrel zout moet nemen
Tegenwoordig verschijnt de ene na de andere studie over het allesbepalende LinkedIn®-algoritme. Ze worden gretig gedeeld door consultants, tools en experts en beloven antwoorden op de grote vragen: Welk format werkt het beste? Wanneer post je het best? En hoeveel...
LinkedIn® blijft groeien, terwijl X verder afglijdt
De verschillen tussen professionele en algemene sociale netwerken worden steeds duidelijker. Terwijl X (Twitter, jeweetwel) zowel wereldwijd als lokaal terrein verliest, blijft LinkedIn® verder bouwen aan haar unieke positie als hét platform voor professionele...
Is een Premium LinkedIn®-account de moeite waard?
Het verschil tussen een gratis en een Premium LinkedIn®-account is vandaag groter dan ooit. Terwijl LinkedIn® vroeger een platform was waar je met een beperkt profiel toch behoorlijk wat kon doen, schuift het bedrijf steeds meer op richting een "pay to play"-model. Met...