LinkedIn® is zoveel meer dan je online visitekaartje. Het is je ticket naar professioneel succes. Maar hoe maak je een sterk profiel? Hoe profileer je jezelf als een expert? Wat zijn de do’s and don’ts in het uitbouwen van een netwerk?
En hoe schrijf je een post die gezien wordt? Dat en veel meer leer je in onze opleidingen.
Formule 1:
Stel zelf een open opleiding samen
Heel wat ondernemers en managers organiseren een opleiding voor hun team. Zo worden medewerkers geënthousiasmeerd om LinkedIn® succesvol te gebruiken. Een coach komt naar je organisatie om je mensen te trainen. Of we stellen een combinatie van online en in-company trainingen samen.
Formule 2:
Schrijf je in voor een opleiding
Winger Academy organiseert regelmatig LinkedIn®-opleidingen rond specifieke thema’s: Sales Navigator inzetten voor prospectie, personal branding, LinkedIn® essentials, verantwoordelijken… Je kan inschrijven als individu of als groep. De opleidingen gaan online door op geplande data.
Formule 3:
Volg een interactief 1-op-1 leertraject
Leer stapsgewijs en interactief hoe je LinkedIn® gebruikt om je doelstellingen te behalen. Schaaf je LinkedIn®-skills bij in 3 individuele online sessies van anderhalf uur. Succes gegarandeerd!
Voldoe je aan de criteria voor kmo-portefeuille?
Dan hebben we goed nieuws. Want Winger Academy is een erkende opleidingsinstelling.
Zo kan jij tot 30% korting krijgen op je opleidingen.
Wat wil jij bereiken op LinkedIn®?
✓ Company branding: Maak een sterk merk van je organisatie
✓ Personal branding: Profileer jezelf als een expert in je vak
✓ Lead generation: Breid je netwerk uit, segmenteer en verkoop
✓ Rekrutering: Vind de mensen die jouw organisatie doen werken
✓ Employer branding: Profileer je als dé ideale werkgever
✓ Social ambassadeurschap: Maak van je medewerkers trouwe ambassadeurs
Deze klanten lieten zich opleiden tot ware LinkedIn® Experts
Wat onze klanten zeggen
Een opleiding volgen of zelf samen stellen?
Vul onderstaand contactformulier in en wij nemen met jou contact op.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
Return on Relationships (RoR): Hoe sterke relaties jouw marketingstrategie versterken
Laatst postte ik op LinkedIn® de inhoud van een gesprek met een CEO en een Marketing Manager over de Return on Relationships (RoR). Je kan de post hier vinden. De vraag die centraal stond: "Hoe toon je aan dat marketing niet alleen omzet genereert, maar ook duurzame...
Zo maak je posts die je volgers wél lezen
Je staart naar een leeg scherm, de cursor knippert ongeduldig, en je hoofd is net zo leeg als die LinkedIn®-post waar je aan moet beginnen. Been there, done that! Geen stress – na dit artikel wordt schrijven niet alleen makkelijker, maar ook een stuk leuker… De basis:...
Scrollstoppers op LinkedIn®. Hoe je de scroller halt laat houden bij jouw post.
Slechts 1% van de 1 miljard LinkedIn® leden post wekelijks. Dit wil zeggen dat er wereldwijd 1 miljoen posts per week in de LinkedIn® tijdslijn verschijnen. Het is desondanks een constante strijd om de aandacht van de scroller te winnen. Al na enkele seconden scrollen,...