LinkedIn® Ads,
hoe begin je eraan?
Met de hulp van Winger Agency natuurlijk. Want de Ads-omgeving van LinkedIn® is behoorlijk complex. Wie geen opleiding volgde,
mist de kennis om resultaat uit de investering te halen.
En haal alles uit LinkedIn® voor
- Brand awareness – verhoog je merkbekendheid
- Data vergaren– verzamel contactgegevens van je doelgroep
- Rekrutering – promoot je vacatures en trek talent aan
Reken daarom op onze expertise voor
- Advies rond targeting en budget
- Knappe advertenties die converteren
- A/B testing met verschillende versies
- Bijsturen en optimaliseren
- Rapportering van de resultaten
Tom Baeten: “LinkedIn® Ads wijkt merkbaar af van de rest van het platform. Bovendien is adverteren op LinkedIn® niet goedkoop. Dat maakt dat veel gebruikers er geld in steken zonder er conversie uit te halen.”
Winger Agency is een content team van marketeers, grafici en copywriters. We bundelen onze krachten om maximaal resultaat uit LinkedIn® te halen. Reken op activerende teksten, catchy visuals en strategische ondersteuning.
Wil je met jouw organisatie een niveau hoger schakelen op LinkedIn®? Neem contact en we bekijken het met veel plezier!
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
De zes beste nieuwe LinkedIn®-features van het voorbije jaar!
Ook in 2023 zat LinkedIn® niet stil en voegde het een indrukwekkende reeks nieuwe features toe die de manier waarop we ons professioneel profileren, promoten en netwerken hebben veranderd. In deze blog deel ik graag welke de zes features zijn die voor ons en onze...
Dé LinkedIn® trends voor 2024
Nu 2024 voor de deur staat, kunnen we op basis van het voorgaande jaar concluderen dat het landschap van LinkedIn® dynamischer is dan ooit. De nieuwe features vlogen ons het voorbije jaar weer om de oren. Sommige functies werden afgevoerd naar het ‘feature kerkhof’....
Blog je autoriteit omhoog, met LinkedIn®-artikelen
‘Ja maar, levert een LinkedIn®-artikel wel bereik op?’, vragen de deelnemers van mijn opleidingen wel eens. Een terechte vraag, want met ‘gewone’ bijdragen lijk je meer reacties te scoren. Toch zijn er goede redenen om regelmatig een long-read te plaatsen....