Een duurzame visie in een hybride wereld
De toekomst is hybride, zoveel is zeker. De toenemende digitalisering vraagt om een slimme hybride strategie, die face-to-face contacten combineert met virtuele gesprekken. Covid vergrootte de urgentie om te investeren in virtual selling en recruitment. Hoog tijd dus om een niveau hoger te schakelen.
Jou de vleugels geven voor een toekomstgerichte koers: dat is waar wij voor staan.
Meet team Winger
Will-E Wingbot
Wingbot
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
12 Redenen waarom het een goed idee is om als bedrijf te investeren in jouw persoonlijke branding
In het digitale tijdperk is persoonlijke branding niet alleen belangrijk voor ondernemers of influencers; het is een cruciaal aspect voor jou als werknemer. Bedrijven erkennen steeds meer de waarde van het investeren in jouw persoonlijke branding. Hier zijn 12...
Boost je verkoop in de zomer
De zomer, laagseizoen voor je verkoop? Niet met deze bewezen strategieën! Barbecues, reisjes, terrasjes, … heerlijk toch, die zalige zomer? Maar als salesmanager van een verkoop- of marketingorganisatie kunnen die ‘rustige’ maanden ook stresserend zijn. Nu ik...
De toekomst van werving en selectie
Hoe personalisering, vaardigheden en DEI-initiatieven jouw wervingsproces kunnen veranderen. LinkedIn heeft zijn nieuwste rapport over wervingstrends uitgebracht, waarin een glimp wordt gegeven van de toekomst van rekrutering. Op basis van inzichten van meer dan 1.500...