Jouw groeipartner
in e-mailmarketing
Versterk je merk met treffende nieuwsbrieven. Reken op Winger Agency voor e-mails met impact.
Ons e-mailmarketing team:
– stelt een contentagenda voor je nieuwsbrief op
– schrijft inspirerende copy voor je doelgroep
– maakt e-mailsjablonen die in het oog springen
– beheert je databases, segmenteert en target
– verstuurt je nieuwsbrief op weldoordachte tijdstippen
– rapporteert, evalueert en optimaliseert je resultaten
5 stappen voor succesvolle e-mailmarketing
Voor we op de befaamde Mailchimp-verzendknop klikken, doorlopen we 5 stappen:
- Strategie: we bekijken welke conversiedoelen jij wil behalen
- Lijsten: we segmenteren je contacten op basis van taal, interesses, …
- Ontwerp: we maken een aantrekkelijke template in je huisstijl
- Content: we bekijken met welke inhoud we je doelgroep optimaal activeren
- CTA’s: we leggen activerende call to actions vast
LinkedIn® newsletter? Dat kan ook!
Wil je naast een Mailchimp-nieuwsbrief ook een versie voor op LinkedIn®? Dan ben je bij Winger Agency absoluut aan het juiste adres. Wij nemen je al het werk uit handen: we maken een prikkelende LinkedIn® newsletter en versturen die naar je volgers vanuit jouw bedrijfspagina. Zo bouw je ook op LinkedIn® een sterke reputatie en merkbekendheid op.
Jouw succes is onze missie
Tom Baeten: ‘Bij Winger Agency geloven we sterk in de kracht van content, of het nu om je nieuwsbrief, je website of je LinkedIn®-copy gaat. Wie ons content team inschakelt, boekt professionele vooruitgang, dat is onze belofte. Beschouw ons gerust als je partner in professionele groei.’
Overtuigd om te investeren in e-mailmarketing?
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
10 tips om jouw medewerkers aan te sturen als virtueel of hybride sales leider.
10 tips om jouw medewerkers aan te sturen als virtueel of hybride sales leider. Telewerken: het is een begrip dat we anno 2022 niet meer moeten uitleggen. Thuiswerk kreeg dankzij de pandemie een noodgedwongen boost, maar blijft ook vandaag een belangrijk onderdeel...
Hoe reageer je op een connectieverzoek van een onbekende via LinkedIn®?
“Hi! I’d like to join your LinkedIn® network”: een melding die elke LinkedIn® gebruiker geregeld ontvangt. Maar wat doe je wanneer je zulk verzoek krijgt van een onbekende? Hoewel connectieverzoeken zonder persoonlijke boodschap een no-go zijn, is het zomaar weigeren...
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, met welke LinkedIn® foto combinatie zet ik de newsfeed helemaal in brand?
In de huidige digitale maatschappij krijgen we dagelijks een hoeveelheid content voorgeschoteld die gelijk staat aan maar liefst 174 kranten. Gelukkig zijn er enkele manieren waarmee je kan opvallen binnen deze content overload. Eén manier om eruit te springen, is...