Schitter met een onweerstaanbaar LinkedIn-profiel
Winger Agency zorgt voor de spotlights. We toveren je LinkedIn-profiel om tot een online ticket naar professioneel succes. Hoe we dat doen? Door alle onderdelen van je profiel tot in de puntjes te optimaliseren.
Jouw indruk, ons creatief content team
Je eerste indruk zit in kleine hoekjes. Daarom willen we dat alle details kloppen, zowel op gebied van tekst als beeld.
Reken op ons creatief team van grafici en copywriters voor een profiel dat indruk maakt.
Sprekende beelden en activerende teksten
Bij Winger Agency zijn we pas gelukkig als jij resultaat boekt op LinkedIn. Ons content team zorgt voor:
- Een achtergrondfoto die je personal brand versterkt
- Een kopregel die in een oogopslag toont waarvoor je staat
- Een samenvatting die leest als een elevatorpitch
- Advies rond alle details van je profiel
- Tips rond aanbevelingen, vaardigheden, hashtags, …
- Bijdragen, artikels, video’s en slideshows die je doelgroep aanspreken
Wij volgen alle nieuwe features op de voet, en ondersteunen je tot in de puntjes met de creatie en het beheer van een onweerstaanbaar profiel.
Word gevonden
Je wordt uiteraard sneller gevonden als je al je contactgegevens invult. Maar er zijn nog manieren waarmee we je vindbaarheid vergroten:
- We spelen slim in op zoekmachines met SEO-copywriting.
- We stellen die hashtags in die relevant zijn voor jouw doelgroep.
- We denken mee na over call-to-actions
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
Dé LinkedIn trends voor 2024
Nu 2024 voor de deur staat, kunnen we op basis van het voorgaande jaar concluderen dat het landschap van LinkedIn dynamischer is dan ooit. De nieuwe features vlogen ons het voorbije jaar weer om de oren. Sommige functies werden afgevoerd naar het ‘feature kerkhof’....
Blog je autoriteit omhoog, met LinkedIn-artikelen
‘Ja maar, levert een LinkedIn-artikel wel bereik op?’, vragen de deelnemers van mijn opleidingen wel eens. Een terechte vraag, want met ‘gewone’ bijdragen lijk je meer reacties te scoren. Toch zijn er goede redenen om regelmatig een long-read te plaatsen....
LinkedIn, het professionele Facebook?
Ik hoor de opmerking regelmatig in mijn opleidingen opduiken: “LinkedIn begint hoe langer hoe meer op Facebook te gelijken. Mensen delen er ongegeneerd hun lief en leed, waardoor het platform alsmaar minder zakelijk wordt.” Is dat zo, wat vindt LinkedIn daar zelf...