Download hier je gratis
content kalender voor 2024
scroll
Zelf aan de slag gaan met content marketing?
We zetten je graag op weg met content marketing.
- Stap 1: Ga aan de slag met een content kalender waarin je duidelijk vooruitplant wanneer je over wat gaat posten.
- Stap 2: Zorg dat je content kalender in lijn ligt met de strategie van je onderneming, met je doelen en je fysieke activiteiten zoals bijvoorbeeld evenementen, speciale dagen, beurzen, enzovoort.
- Stap 3: maak je posts bestaande uit een caption en een visuele ondersteuning en plaats ze op de juiste dag op het juiste moment. Breng variatie in je content door te spelen met de inhoud en de vorm. Succes!
Content kalender
Ga er mee aan de slag en integreer content management als een belangrijk onderdeel van je marketingstrategie.
Download via deze knop de gratis content kalender template
Heb jij hulp nodig bij het starten van content management?
Bij Winger Academy zijn er 3 manieren waarop wij jou en je onderneming kunnen ondersteunen op het vlak van content marketing. Wil je er vooral meer over leren en er zelf mee aan de slag gaan? Dan is een gepersonaliseerd trainingstraject optimaal voor jou. Heb je liever dat wij jou op weg helpen en een strategisch plan van aanpak opmaken, dan staan onze consultants klaar om jou hierbij te ondersteunen. Wil je liefst alles uit handen geven en het aan onze experts overlaten? Dan kunnen wij jouw content management helemaal overnemen.
1
Volg een gepersonaliseerd trainingstraject rond content marketing
2
Krijg strategisch advies om content marketing succesvol te integreren.
3
Maak gebruik van onze services en laat ons jouw content marketing beheren en uitvoeren.
Onze blog
Return on Relationships (RoR): Hoe sterke relaties jouw marketingstrategie versterken
Laatst postte ik op LinkedIn® de inhoud van een gesprek met een CEO en een Marketing Manager over de Return on Relationships (RoR). Je kan de post hier vinden. De vraag die centraal stond: "Hoe toon je aan dat marketing niet alleen omzet genereert, maar ook duurzame...
Zo maak je posts die je volgers wél lezen
Je staart naar een leeg scherm, de cursor knippert ongeduldig, en je hoofd is net zo leeg als die LinkedIn®-post waar je aan moet beginnen. Been there, done that! Geen stress – na dit artikel wordt schrijven niet alleen makkelijker, maar ook een stuk leuker… De basis:...
Scrollstoppers op LinkedIn®. Hoe je de scroller halt laat houden bij jouw post.
Slechts 1% van de 1 miljard LinkedIn® leden post wekelijks. Dit wil zeggen dat er wereldwijd 1 miljoen posts per week in de LinkedIn® tijdslijn verschijnen. Het is desondanks een constante strijd om de aandacht van de scroller te winnen. Al na enkele seconden scrollen,...