Jouw groeipartner
in e-mailmarketing
Versterk je merk met treffende nieuwsbrieven. Reken op Winger Agency voor e-mails met impact.
Ons e-mailmarketing team:
– stelt een contentagenda voor je nieuwsbrief op
– schrijft inspirerende copy voor je doelgroep
– maakt e-mailsjablonen die in het oog springen
– beheert je databases, segmenteert en target
– verstuurt je nieuwsbrief op weldoordachte tijdstippen
– rapporteert, evalueert en optimaliseert je resultaten
5 stappen voor succesvolle e-mailmarketing
Voor we op de befaamde Mailchimp-verzendknop klikken, doorlopen we 5 stappen:
- Strategie: we bekijken welke conversiedoelen jij wil behalen
- Lijsten: we segmenteren je contacten op basis van taal, interesses, …
- Ontwerp: we maken een aantrekkelijke template in je huisstijl
- Content: we bekijken met welke inhoud we je doelgroep optimaal activeren
- CTA’s: we leggen activerende call to actions vast
LinkedIn® newsletter? Dat kan ook!
Wil je naast een Mailchimp-nieuwsbrief ook een versie voor op LinkedIn®? Dan ben je bij Winger Agency absoluut aan het juiste adres. Wij nemen je al het werk uit handen: we maken een prikkelende LinkedIn® newsletter en versturen die naar je volgers vanuit jouw bedrijfspagina. Zo bouw je ook op LinkedIn® een sterke reputatie en merkbekendheid op.
Jouw succes is onze missie
Tom Baeten: ‘Bij Winger Agency geloven we sterk in de kracht van content, of het nu om je nieuwsbrief, je website of je LinkedIn®-copy gaat. Wie ons content team inschakelt, boekt professionele vooruitgang, dat is onze belofte. Beschouw ons gerust als je partner in professionele groei.’
Overtuigd om te investeren in e-mailmarketing?
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
Het belang van executive thought leadership op LinkedIn®
Het belang van executive thought leadership op LinkedIn® Facts & figures over de voordelen van executive thought leadership De laatste jaren is executive thought leadership een belangrijk én doeltreffend onderdeel geworden binnen content marketing. Dit houdt in...
10 Tips om het volgersaantal van jouw company page te verhogen
10 Tips om het volgersaantal van jouw company page te verhogen Meer volgers: een doel dat op het KPI lijstje van vrijwel elke LinkedIn® Company Page beheerder staat. Maar hoe kan je die volgerslijst uitbreiden zodat deze niet louter uit eigen medewerkers en je...
LinkedIn®: het platform waar sharing niet gelijkstaat aan caring
LinkedIn®: het platform waar sharing niet gelijkstaat aan caring Waarom gedeelde berichten minder indruk maken op het LinkedIn® algoritme Twitter retweets: leuk! Facebook shares: geweldig! Instagram story shares: fantastisch! LinkedIn® shares: een teleurgesteld...