Klantencase
Toyota Material Handling
Een hybride leertraject voor LinkedIn
Bij Winger Academy begrijpen we dat elk bedrijf uniek is en een op maat gemaakte aanpak nodig heeft. Toen Toyota Material Handling Belgium naar ons toe kwam met de vraag om hun sales en marketing team te leren hoe ze LinkedIn kunnen gebruiken om hun doelgroep te bereiken, hebben we een hybride leertraject ontworpen dat perfect bij hun behoeften past.
In het midden van de corona-periode begonnen we met een grondige scan van de LinkedIn-profielen en de bedrijfspagina van het team. In ons rapport hebben we alle verbeteringen opgenomen die ze aan hun pagina’s kunnen aanbrengen om hun online aanwezigheid te optimaliseren.
Vervolgens hebben we twee korte online opleidingen gegeven. In deze sessies hebben we het team geleerd hoe ze een aantrekkelijk LinkedIn-profiel kunnen creëren en hoe ze een relevant LinkedIn-netwerk kunnen opbouwen met waardevolle connecties. Deze sessies waren ontworpen om het team de tools te geven die ze nodig hebben om hun online aanwezigheid te versterken en hun netwerk uit te breiden.
Tijdens de fysieke slotsessie hebben we alles verteld over de anatomie van sterke LinkedIn-content. We hebben ook inzicht gegeven in effectief verkopen via LinkedIn. Deze sessie was bedoeld om het team te helpen begrijpen hoe ze hun content kunnen optimaliseren om hun doelgroep effectief te bereiken en te engageren.
Bij Winger Academy zijn we er trots op dat we Toyota Material Handling Belgium hebben kunnen helpen hun LinkedIn-strategie te verbeteren. We kijken ernaar uit om meer bedrijven te helpen hun online aanwezigheid te versterken en hun doelgroep effectief te bereiken.
Benieuwd wat Toyota Material Handling bijgeleerd heeft?
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
3 LinkedIn trends om in de gaten te houden
Benieuwd naar de belangrijkste trends op LinkedIn? Bekijk dan zeker onderstaande drie video’s want Jo van Webhero en onze Tom nemen je mee door drie opvallende trends zoals de opkomst van Short Form Video, de essentiële rol van kunstmatige intelligentie en hoe...
Nieuwe features April tot Juni
Als LinkedIn agency begrijpen we als geen ander het belang van het laten groeien van je personal branding, jouw netwerk en het engagement en bereik van jouw LinkedIn content. LinkedIn heeft de afgelopen maanden weer een reeks nieuwe functies gelanceerd die je daarbij...
9 Redenen waarom het een goed idee is om als medewerker te investeren in jouw persoonlijke branding
In het digitale tijdperk is persoonlijke branding niet alleen belangrijk voor ondernemers of influencers; het is een cruciaal aspect geworden voor jou als werknemer. Hier zijn 9 overtuigende redenen, logisch gerangschikt, waarom jij als medewerker zou moeten...