Maak indruk, met Winger
Agency grafisch ontwerp
Doordachte vormgeving versterkt je content, en dat hebben we bij Winger Agency goed begrepen.
Of het nu om je logo, social media visuals, folder, of om je volledige branding gaat, we zorgen dat jouw plaatje klopt.
Branding & rebranding
Heb je nog geen visuele merkstem of wil je de oefening opnieuw doen?
Het designteam van Winger Agency bezorgt je een onweerstaanbare merkidentiteit.
- Brand strategy:
Samen gaan we op zoek naar de ziel van je merk. Vervolgens vertalen we je DNA naar een passende huisstijl.
- Brand identity:
We leggen je nieuwe merkidentiteit vast in kleur, typografie, vorm, logo, … en geven al je communicatiemiddelen vorm, van nieuwsbrief tot e-mailhandtekening.
- Brand experience:
We leggen karakter en emoties in je merk. Zo krijgt het een menselijk gezicht en komt je boodschap krachtig binnen.
Jany, designer en developer:
“Een sterk merk springt in het oog, raakt harten en verleidt. Samen met ons content marketingteam ga ik op zoek naar wat jouw organisatie uniek maakt. Zo komen we tot een merkidentiteit die deuren opent.”
Stijlvol op LinkedIn®
Visuele content wordt steeds belangrijker op LinkedIn®. De leestijd wordt kleiner en het aanbod aan content stijgt.
Onze grafici zorgen dat jouw aanwezigheid op LinkedIn® eruit springt en engagement opwekt.
Klaar voor een onweerstaanbaar persoonlijk profiel en een bedrijfspagina die écht werkt?
Webdesign voor online succes
Bij Winger Agency weten we hoe een website of webshop scoort. We zorgen niet alleen voor een gebruiksvriendelijke opbouw, maar ook voor een knap design dat matcht met je DNA. Straal online je merkstem uit en haal je alles uit je website.
Wil je bekijken hoe we van jouw merk een mensenmagneet te maken?
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
Return on Relationships (RoR): Hoe sterke relaties jouw marketingstrategie versterken
Laatst postte ik op LinkedIn® de inhoud van een gesprek met een CEO en een Marketing Manager over de Return on Relationships (RoR). Je kan de post hier vinden. De vraag die centraal stond: "Hoe toon je aan dat marketing niet alleen omzet genereert, maar ook duurzame...
Zo maak je posts die je volgers wél lezen
Je staart naar een leeg scherm, de cursor knippert ongeduldig, en je hoofd is net zo leeg als die LinkedIn®-post waar je aan moet beginnen. Been there, done that! Geen stress – na dit artikel wordt schrijven niet alleen makkelijker, maar ook een stuk leuker… De basis:...
Scrollstoppers op LinkedIn®. Hoe je de scroller halt laat houden bij jouw post.
Slechts 1% van de 1 miljard LinkedIn® leden post wekelijks. Dit wil zeggen dat er wereldwijd 1 miljoen posts per week in de LinkedIn® tijdslijn verschijnen. Het is desondanks een constante strijd om de aandacht van de scroller te winnen. Al na enkele seconden scrollen,...