Op zoek naar een ghostwriter
voor je professionele content? Dat treft!
Want Winger Academy
✓ Creëert en beheert je professionele content
✓ Schrijft artikelen, whitepapers, e-books en boeken die je doelgroep aanspreken
✓ Zorgt dat je content converteert op alle platforms
✓ Speelt slim in op SEO-algoritmes
✓ Maakt knappe visuals die bij je huisstijl passen
Waarom een ghostwriter inschakelen?
Als professional heb je het druk. Je hebt niet altijd de tijd om zelf content te creëren en te plaatsen. Maar je weet dat dit belangrijk is. Een ghostwriter kan je hierbij helpen. Een ghostwriter schrijft content in jouw naam, zodat je je kunt concentreren op wat je het beste doet.
In je content toon je waar je voor staat en wat je kan betekenen voor je netwerk. Dat maakt content tot de perfecte aanvulling op je professionele activiteiten. Meer nog: weloverwogen content management zorgt voor conversie van je netwerk naar je website of webshop.
Tom Baeten: “Een goed onderhouden contentprofiel zorgt voor nieuwe klanten, loyaliteit bij bestaande klanten, merkbekendheid en een stevige reputatie. Ik heb nog geen enkele klant horen zeggen dat investeren in content geen resultaat opleverde.”
Winger Academy: je ghostwriter
Ben je overtuigd van de kracht van content management? Wij ook! Bij Winger Academy verdiepen we er ons dagelijks in. We volgen de nieuwste functies en trends op de voet zodat onze klanten de beste ondersteuning krijgen.
Wat we allemaal voor jou kunnen doen?
✓ Klassecontent schrijven die inspeelt op de interesses van je doelgroep
✓ Je authentieke merkstem laten weergalmen in je content
✓ Je bestaande content optimaliseren zodat je maximaal opgemerkt wordt
✓ Aantrekkelijke visuals maken, die aansluiten bij je huisstijl
✓ Content publiceren op je professionele platforms
✓ En nog zoveel meer. Wat content betreft mag je ons gewoon alles vragen 😉
Hoe we je contentstrategie aanpakken?
Om te beginnen, willen we natuurlijk weten wie je bent, wat je doet en wat je wil bereiken. Dat vertalen we in een haalbare contentstrategie. Geen dure woorden, maar concrete doelstellingen.
We leren je merkpersoonlijkheid graag kennen. Zo kunnen we een merkstem vastleggen die bij je organisatie past. Eens we je merkstem bepaald hebben, gaan we aan de slag met je content. Daarvoor hebben we toegewijde copywriters die gebeten zijn door content management. Ze spelen in op je doelgroep en zorgen voor interactie die vruchten afwerpt.
Onze belofte?
Meer engagement, meer leads, een grotere merkbekendheid en een sterker imago. Geloof ons: wij helpen je groeien met je content. En da’s wat content management moet doen, toch?
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
Dé LinkedIn® trends voor 2025
LinkedIn® is meer dan ooit in beweging. Het platform blijft zichzelf heruitvinden, worstelt met het misbruik en fake gedrag en zoekt naarstig naar manieren om dat waardevolle platform te blijven waar veel van de leden van houden. Net zoals vorig jaar delen we bij...
Return on Relationships (RoR): Hoe sterke relaties jouw marketingstrategie versterken
Laatst postte ik op LinkedIn® de inhoud van een gesprek met een CEO en een Marketing Manager over de Return on Relationships (RoR). Je kan de post hier vinden. De vraag die centraal stond: "Hoe toon je aan dat marketing niet alleen omzet genereert, maar ook duurzame...
Zo maak je posts die je volgers wél lezen
Je staart naar een leeg scherm, de cursor knippert ongeduldig, en je hoofd is net zo leeg als die LinkedIn®-post waar je aan moet beginnen. Been there, done that! Geen stress – na dit artikel wordt schrijven niet alleen makkelijker, maar ook een stuk leuker… De basis:...