LinkedIn® Ads,
hoe begin je eraan?
Met de hulp van Winger Agency natuurlijk. Want de Ads-omgeving van LinkedIn® is behoorlijk complex. Wie geen opleiding volgde,
mist de kennis om resultaat uit de investering te halen.
En haal alles uit LinkedIn® voor
- Brand awareness – verhoog je merkbekendheid
- Data vergaren– verzamel contactgegevens van je doelgroep
- Rekrutering – promoot je vacatures en trek talent aan
Reken daarom op onze expertise voor
- Advies rond targeting en budget
- Knappe advertenties die converteren
- A/B testing met verschillende versies
- Bijsturen en optimaliseren
- Rapportering van de resultaten

Tom Baeten: “LinkedIn® Ads wijkt merkbaar af van de rest van het platform. Bovendien is adverteren op LinkedIn® niet goedkoop. Dat maakt dat veel gebruikers er geld in steken zonder er conversie uit te halen.”
Winger Agency is een content team van marketeers, grafici en copywriters. We bundelen onze krachten om maximaal resultaat uit LinkedIn® te halen. Reken op activerende teksten, catchy visuals en strategische ondersteuning.
Wil je met jouw organisatie een niveau hoger schakelen op LinkedIn®? Neem contact en we bekijken het met veel plezier!
Zin in een vrijblijvende babbel?
Goed idee! Laat je gegevens achter en je hoort van ons.
Leesvoer of leervoer? Food for thought!
Waarom je LinkedIn®-algoritmestudies met een korrel zout moet nemen
Tegenwoordig verschijnt de ene na de andere studie over het allesbepalende LinkedIn®-algoritme. Ze worden gretig gedeeld door consultants, tools en experts en beloven antwoorden op de grote vragen: Welk format werkt het beste? Wanneer post je het best? En hoeveel...
LinkedIn® blijft groeien, terwijl X verder afglijdt
De verschillen tussen professionele en algemene sociale netwerken worden steeds duidelijker. Terwijl X (Twitter, jeweetwel) zowel wereldwijd als lokaal terrein verliest, blijft LinkedIn® verder bouwen aan haar unieke positie als hét platform voor professionele...
Is een Premium LinkedIn®-account de moeite waard?
Het verschil tussen een gratis en een Premium LinkedIn®-account is vandaag groter dan ooit. Terwijl LinkedIn® vroeger een platform was waar je met een beperkt profiel toch behoorlijk wat kon doen, schuift het bedrijf steeds meer op richting een "pay to play"-model. Met...